< Home

Fingertoppkänsla


Helt ovetandes har jag hoppat på den mest instabila berg och dalbana jag någonsin varit med om. Det går upp sen går det ner när du minst anar det, du kan inte riktigt se framför dig vad som ska ske. Ibland knycker det åt vänster andra gången åt höger - så fortsätter det i en väldig fart.
Snacka om att magen får jobba.

Min burk är stängd.

Fick ett väldigt välkommet samtal igår från Bacon´s houseparty - det årliga! Det missar man inte ostraffat gissar jag på.
Marcha hade hittat spår av mig från förra påsken, då jag var en grym påskäggletare, fenomenalt bra. High five!
Mitt hjärta går itu när ni säger sådana saker till mig. Saknar er närvaro också!

Måste ge er alla det bästa av det bästa så här kommer lite filmtips.
Seven pounds
Finding Neverland
P.S I love you
Män som hatar kvinnor
Taken

Helt utan inbördes ordning.
Muntra filmer som ni märker.. Seven pounds var det mest gripande jag sett på väldigt länge. Jag stortjöt, jajemän så där så det låter flera kvarter bort - jag slutade inte tjuta heller. Galet.

Tack Eirik och alla andra grabbar för gårdagen. Mötte en Ängel igår, jag skämtar inte. Sagolik!
Kan ju få be och berätta att hon har precis lika härligt och smittande skratt som min favvo Röding!!

Applåd; Freddie Highmore, IMPONERANDE!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0