< Home

Welcome home Mami!!



Det kan vara så att jag inte har hört om det i Sverige men jag vägrar tro de.. För detta händer fan bara i Norge.
Om du kliver på med din hund på den lokalabussen så måste du lösa barnbiljett!!
Jag garvade så att jag tjöt när jag hörde detta.
Patetiskt!

Mami har haft medaljcermoni idag i Sthlm , hon är klar med 6månaders FN-tjänstgöring. Hur fort har det inte gått?
Är lätt den STOLTASTE dottern på denna jord. Har utan konkurrans den coolaste morsan genom tiderna.
Ska allt lägga in snyggaste bilden på dig imorn Mami..haha. Döda mig inte :P.

"Hva lit förnuftig nå Emelie!"
"You have such a strong personality so I think you know the answer..."
 "Klar du skall utdanna deg..."
"Du är ung, du måste bara bestämma dig i vilken ände du vill börja?"

Jodå mycket tankar är det.
Pff.

Mami, jag saknar dig! När kommer du och hälsar på mig?
Saknar även B och B...;) Klura ut den du, nöööörd!

Har nu beslutat att låta PT-vännen pressa mig som attans. Dags att vi ska börja träna ihop. Ska bli riktigt spännande, dock oroad över att vara någons försökskanin. Men va tusan. Kööö på. 
Håller tummarna på att kanske få ett till jobb... Mer om det om och när det blir mer klart i frågan.

Applåd; Shapelink.com - som en skänk från ovan!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0