< Home

Tändvätska


                                                                                           Foto; Emelie Hamberg

Finns inget att tillägga.. det kommer aldrig att gå.
Håller tummarna så hårt att jag  snart blöder.

Kille med stånd aka John..  jag har varit lite upptagen med mina fina vänner Maria och Sofie idag, förlåt.
Är rädd att dagens inlägg skulle kunna bli lite lätt stötande om jag hade tid att skriva, får helt enkelt använda mina töser att tömma föråddet idag.
Vilken fika vi hade, dubbel caffelatte gånger 2 och en varmchoklad med cream!
Det smakade!

Fick PT-träning idag på gymmet , kan knappt gå nu.
Tändvätska hade man så det räckte.

Tacokväll med sleepover står på schemat! Bästa!

Vill bara meddela alla att jag kan ha gjort mitt livs (läs livet i Oslo) största misstag dom senaste dagarna. Försökte reda ut det idag.. hoppas inte att tåget har gått bara.

Jag har en asrolig nyhet till er sen.. men den får ni vänta på tills imorn.
Säger bara burn babe burn...:) Haha! En liten ledtråd sådär.

Applåder; MOTALA KOMMUN - " Här med beviljas du en plats på kursen Historia A..."
Buuu; Jag har inte sökt Historia A... HAHA!!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0