< Home

Om blickar kunde...



Den här bilden finns på jobbet, ståendes perfekt för att man ska kunna se och drömma sig bort när man jobbar. Hon liksom vakar över oss. Jag klagar inte.
Inte undra på energiflödet man har:)!
Ohh säger jag bara. Seriöst den är lätt över 3,5 meter lång och 2 meter bred kanske.
 HETA EVA JÄVEL!!

När jag hör ordet Skatterverket så får jag direkt dit .se efter och känner genast rent hat mot dom. Försöker fixa med e-legitimation, vilket är lättare sagt än gjort.
Frustrerad Emelie!

Mormor ringde idag, sööötaste säger jag bara. Hon tror det är fördröjning eftersom jag bor i Norge. Hon väntar på att jag ska säga något och jag tappar humöret eftersom det är drygt tystnad i luren och varje gång så bryter vi tystnaden samtidigt.
Varför blir det alltid så?
Telepati?

Jag hade den mest perfekta morgonen på riktigt länge. Att ögongodis kan ge en så mycket energi..
-Brunbrända kroppar, muskler, former, stil, rakade skallar (för dig..hehe), tatueringar-
Tror inte att det bara är jag som ryser enda upp i nacken nu.
Lägg till blickar på de.
Ohh Yeees. Motivation - jahaaa du!

Applåd; Känslan vi tre upplever

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0