< Home

Dom tre S;en.. Spyan, Släktträffen och Slungan - Ja jävlar!

Det var längesen jag skrattade och kände så mycket värme och kärlek av tre personer.. Två av dom umgicks jag mycket med igår den andra lämnade en lapp på min säng.♥

Lännis och Soffi-Propp ni förgyller mitt liv! Så glad att vi hittat varandra.
Gårdagen  bjöd på tacos, detaljeratsnack, panelsnack, lite tv4 tittande, youtube-sökande och en massa annat... som mys i Lännis lounge. Inte helt fel!!

Hade mycket känslor inom mig igår och dom fick verkligen ventileras både med andra människor och med mig själv. Kan inte för min värld förstå hur man orkar. Jag orkar inte.. så jäkla... hm.. ahh vet inte rätta ordet men jag har fått nog så att säga. Tack och adjö.

För tillfället ligger jag i en säng på Falck ytters plass och undrar hur världen utanför ser ut när det är ljust. Får inte för min värld ihop hur detta område ligger som det ligger. Min idé var att ta longboarden hit, måste ju börja lära mig... kan väl sisådär bra men man måste träna för att bli bättre.. tur att jag inte tog den hit igår.. SJUUKT lång.
Elixia på Rignes Park kommer få fin besök av mig och Joel idag :).
Jag har glömt bikini.. fuck! Sofie har du någon liten överdel? Ikke.. neehe.... haha.

Hörrni, ingen bra känsla på detta.. den goda försvann och nu är det mer panikartat. PLEASE - hör av dig! Bara måste bort och det nu.
Fick ett helt fantastiskt samtal igår från kvarlevorna av La familia som hade inkilning.. hehe, lät som om dom hade fått i dom yngre lite gott att dricka. Mycket bra gjort Mange för jag gissar att du är du -festfixaren- som stryt upp detta med 3l sprit? Helt klart godkännt. HÖÖÖÖG FEEMMMMMAAA!

I kollektivet jag befinner mig i just nu finns det tamråttor som  Soffi-Propp tar hand om nu när deras matte är på vift över påsk. Väldigt söta , faktiskt! Men att dom springer lösa i soffan känns inte okey... tänk att sätta sig på en.. Ohhh vågar knappt tänka på hur det skulle låta, kännas, och bli. Dödsdömd avrättare for sure.
Det är inte okey!

Nu till min nyhet..:)
Jag har kommit in på skolan jag sökte.. men har dock inte bestämt mig ännu om jag ska gå. Ska spara så mycket pengar jag kan och se hur mycket som fattas så får jag ta ett beslut sen. Inte för mycket som ska fattas hoppas jag.
Utbildningen jag kommit in på är Massage- och Friskvårdsterapaut Linköping/Brasilien. Inte helt fel, ikke sant ;)
Det är ett steg mot mitt slutmål som jag bara vill vara vid nu...underbara framtid!
Åt helvete med beslut. Det är inte min grej. Ne det är faktiskt inte det... inte andras heller tydligen!
Proppen, snälla stanna... SNÄLLA!!! Vi behöver dig♥


Buuu; Funkar min telefon??



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0