< Home

En geografisk trekant


Elixia, Rignes Park har hamnat på plats nr 2 i min lista över mest omtyckta Elixiagym, bör väl tillägga att jag inte provade på Spa-avdelningen igår. Det får jag gö en annan dag. Joel tränade på riktigt bra, asia jag är impad.
En liten parantes så måste jag kläcka en liten rolig sak som uppstod igår. Skulle som sagt med Joel på spat igår men hade glömt bikinin och shit.. varpå Proppen har tagit hem alla sina saker i stort sett så Lännis var mitt sista hopp, jag frågar henne om hon har resurserna vilket hon givetvis har då kvinnan bor här permanent men i strl 34-36!!
HAHA det blir ungefär si så där plats för ena skinkan, men vi säger så då. Skinny biatch!!;)

Vill bara kasta mig i famnen på det förflutna just nu, bara för ett tag. Helt matt är, kan inte direkt sätta fingret på känslan.. förmodligen bara irriterad, ledsen och ahh sur. 
Allt sker av en anledning - så enkelt är de. Jag fick inte lägenheten, min magkänsla dom senaste dygnen stämmde med andra ord. Rumpbrudarna får ge sig ut på mer visningar. Se upp Oslo, vi är inte att leka med:).

Planerna för igår var ett glasvin och/eller ett glas öl på city, det slutade med den bästa kvällen sen jag kom till Oslo. Ska försöka förklara det för er.
Var med Varberg och Gävle på Tullis först, eller ja vi började kvällen hos Sofie men det var bara för att konstatera att vi är sjukt heta alla tre i samma spegel, hahahahaha!! 
Satt på Tullis till tolv, tog trikken ner till city drog till De Vills, jag fick en svacka när jag såg uppgången till lyan.. buuuäää, vi dämpade svackan med öl många skratt och kommentarer som "Nej tack vi vill inte ha något med killar att gö, vi är bara intresserade av varandra" man undrar jue vart någonstans den meningen är svårtolkad men heey det är grabs vi snackar om..
Lännis svek runt två tror jag - hungriga kvinna!! :)
Skön känsla och vakna upp med att vaden krampar , munnen är snustorr och man luktar som en gammal disktrasa med gårdagens smink kvar men nu även på kudden. Halleluleja, tack vettja bakfylledagar. Dom ska hyllas!!

Veckan som var;
Fick kungligt besök vid jobbet, dock var det inte EMH som fick besöket utan Statkraft, Kungen av Nepal hälsade på och det var med pompa och ståt. Vi stod där med stora beundrande ögon och funderade på hur vi skulle kunna bli en sådan pass viktig person så man får fetaste poliseskorten. Hm.. om vi kom på något sätt? Pff det har luktat bränt i maskineriet många dagar nu. Men vi ger oss inte, vi ska fixa poliskonvoj med svarta civilbilar med heltonade rutor, får väl helt enkelt bli en samhällsfara istället.:)
Det går inte att snacka om poliser och i samma mening ha med norge och inte ta upp att dom bad ass snutarna har sina vapen inlåsta i en låda på sidan av motorcykeln eller i bilen.
 RESPEKT!
Asså det är hysteriskt kul!! Fatta om en situation uppstår då dom verkligen skulle behöva vapnet.. Polisen springer till väskan för att hämta vapnet och precis när han/hon kommit fram så går det upp för denne att det är kollegan som har nyckeln... HAHAH! Sinnessjukt roligt.
Sen funkar det förmodligen inte så att det används en nyckel men vi skrattade gott åt att det kunde vara så.
Heja Norge!

Applåder; Varberg, Gävle och Motala, skaka om och njut!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0