< Home

What I deserve


                                                                                          Foto; Emelie Hamberg

Onyttigaste helgen på länge lider mot sitt slut.
Tyvärr har det varit förbaskat tråkigt väder hela helgen förutom idag, men dagen till ära har
jag spenderat i en säng knappt levande. Gårdagen satte sina spår så att säga.

BOA har skaffat man och jag ser skenet från hennes lycka enda hit, kärlek är vackert!
Fotbollen är igång, helt sjukt, allsvenskan har snart gjort sin första omgång..tiden går så fort. Saknar bollen så in i den, men min kropp gö det förmodligen inte. Stukade foten utav bara den igår, så otäckt när man känner hur leden nästan hoppar ur led och sen tillbaka igen, mina ledband existerar i stort sett inte. Suck!

Provade min longboard nu i helgen och det kändes fint. Tack Cao för att du hookade up oss:).
Men jag är en stor fara så fort det kommer till sluttningar, oh my, jag kan verkligen inte bromsa. HAHA!
Snart ligger jag där uppskrapad och med trasiga kläder, lite charmigt generad, kan knappt vänta.

Har funnit mitt favorit hak och sverige hör och häpna, pizzan kostade bara 70nok och den var precis som Valencia´s -lövtunna-utan råttbajs med då..hehe. Vi skulle kunna konstatera att det är svårt att få bort en stämpel när den väl satt sig fast..

Så många kommentarer ni gett mig på facen om utbildningen, hur kul som helst med era peppande ord. Läget just nu är att det lutar åt ett håll mer än det andra. Hemlighetsmakeri är i full gång.
Om jag skulle flytta hem så vet jag inte om jag kommer klara mig utan Oslo. Älskar staden, människorna och atmosfären.. och Elixia..haha. Sluta sucka nu Sooofie:) Det är Oslo´s och mitt Mekka.

Kortvecka here we come! Ohh YEEEES!

Buuu; Kroppens långa återhämtning.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0