< Home

Våldtäcksmannen är tillbaka!!


Milla is in the house! Kärt återseende. Vi körde våran grej.. haha. Sen dröjde det inte länge innan hon började greja med diverse igenkännande ljud.. skrek sluta ganska fort. Sjukt hur lätt man kan vrida tillbaka klockan med lite slagljud.
Sen satt jag så där oskyldig som bara jag kan vara i sängen och såg någon komma smygande.. Våldtäcksmannen!!
Min säng fick ett besök helt enkelt.. Både ett kärt och ett mindre kärt återseende.

Imorgon är det helg, älskar Fredagar. Ingen eller inget kan förstöra dom för mig. Wiihoo.
Planerna imorn är jobba, parkhäng (Utan alkohol Milla.. för min del iaf), gymmet  och senare får vi se.

Den här helgen är inte alls den jag väntat på. Proppen ska flytta hem på tisdag. FAAAN!
Lännis och jag ska sörja som as.. på THE VILLA ..SOOOFIIEE:)


Applåd; Milla, rakt av:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0