< Home

Wooohooooo

Shit akta er för mig idag. Vilken energi!!
YEY!!

Dagarna nu när jag är ledig börjar INTE med morgonpromenader så länge solen vägrar sammarbeta. Sover länge. för länge för jag får alltid ångest när jag vaknar.. ser en eller två filmer med frulle av en vitamin och proteinrik smoothie i handen, väntar på att solen ska jobba sig igenom. Käkar lunch som nu då, halv fyra. Och tittar ut.. Hej Solen!

Nu är jag fett taggad för ett pass på gymmet. Wooooohooooo!
Dj Tiesto spelar för mig och får mig att vilja springa Sthlm Marathon (jag ångrar mig snabbt) haha. Tror ni fattar.
Longboarden skriker på mig, måste rastas.. så se upp ännu en gång, jag kan inte stanna:)
Övning ger färdighet.. Frågan är om det gäller alla:P.
Haha!

Morris, idag är det vår dag.
What to do?

Nybäddad säng för kvällen, ska man bjuda in någon.. hehe nee tänkte väl inte de. Hej detta är mitt crib.. Känns sådär.
Måste pusha för Förortsungar , ni som inte sett den (jaaa vet det är längesedan den kom ut) se den. Helt fantastisk bra.
Ikea-reklam bruden är min favorit of all times. High Five på den!

Later suckers!

Applåd; Förortsungar

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0