< Home

5-manna tält

Nu är alla hemma, Marte, Bjarte, Trine, Linda och jag. 5-manna tältet är uppspänt och jag känner
redan hur myrorna kryper i min sovsäck. Men som vi säger "de går bra"..

Har satt själen i fokus idag. Ja ni läste rätt, själen i fokus. Frou Frou på play och en tur som gick
avstapeln från Slottet, mot Aker Brygge (där såg jag några snubbar som trixade som gudar med fotbollen)
där mötte Susan upp mig och jag fick en guidad tur genom shoppingcentret.
Vi kom upp på våning 2 och min hjärna sände signal efter signal att titta åt höger, sagt och gjort, jag tittade... Det tackar vi gudarna för.. Till höger hade jag ett Galleri med nakna kvinnor, coolt och stilfullt. (mellan raderna förstår vi att det
sjukt heta kroppar! )
Bilderna var tagna till en kokbok - den ska inhandlas i veckan!!
Vem kan avstå att laga mat med dom bilderna. Wow!

Jag är peppad, peppad på jobb som innebär fulla människor som berättar hur vacker man är och verkligen menar allt dom säger och att det inte alls är för att dom är fulla, utan skulle sagt precis samma sak om dom mötte mig mitt på ljusa dagen. Peppad på att få öl rinnandes på mig då glasen lutar mot kroppen, peppad på att använda mina innermittfält-skills och tackla mig fram över dansgolvet, peppad på att komma hem ca 05.00 och möta tidningsbudet.
Jag är så in i helvete peppad!
Det sjukast är att jag faktiskt är peppad, när ni läser detta kommer  ni tänka, va fan Hami håll käften och ta ledigt istället och sluta vara en sådan stor bitterfitta, då kontrar jag med att jag kan vara "ute" och dansa samtidigt som jag tjänar pengar.
All in!



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0