< Home

Circle of Life


När man har dom bästa ingredienserna till en enorm kakbuffé så blir man lite små hispig, hur man ska få ihop allt?
Kakbufféer är grymma. Jag har precis blivit bjuden på en riktigt fin kaka.

Fick ett sms av min barchef på Fugazi idag.
"Kan du ta ledigt 25-27?"
Shit tänkte jag vad är detta??
Kollade med min lagerchef och hon sa mMMm som hon alltid gö. Så vi tog det som ett - Ja!
Skickade tillbaka och fick det här svaret..
"Du ska få åka till Berlin och allt är gratis. Du behöver bara fickpengar."
Ame. Va?! Skämtar du? Jag var i chock samtidigt som ingredienserna till kakan blandades i huvudet på mig.
När jag frågade hur det kom sig att jag skulle få åka och med vilka fick jag till svar..
"Det är för dagligledare eller barchefer en riktigt smöring resa för att vi ska börja använda oss av dom i baren, vi vill och kan inte åka och anser att DU är den som förtjänar det mest av alla."
Vilken jäkla kaka detta blev!!

Kan inte finna ord, jag är så jävla glad att hårt arbete belönas så ni anar inte.
Jag ska alltså åka själv till Berlin med massa andra chefer. Jag , rydden på en nattklubb i Oslo.
All in!!

Kaka nummer två bjuder EMH på,  vi som jobbar blir medbjudna på en kryssning som startar på fredagen den 11 sept till söndagen. Vi ska till Köpenhamn. Gratis!! I Köpenhamn har vi ca 6h i hamn och spendera.. Någon som hörde shopping?? Att du gjorde!! YEAH!
Det går så in i helvete bra nu!
Men som min trogna BK (bacon det manliga för BF) sa- Vart ligger bomben?
Tro mig jag har en känsla av vart den kommer smälla.
Men när den gö det så är jag åtminstone fullproppad av delikatessbakelser och småkakor.

Dagens träning var sjuk! Back2Basic är blodsmak i munnen hela vägen.
Heart Rate
average; 153
maximum; 200
Calories;  1083kcal

Bra träning!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0