< Home

Helmåne aka fullmåne aka helmåne aka pannkakan på himlen



Mattematiker kanske vore något för trollet bakom dessa ord . Hm nja ne kanske inte. Men fan det tar sig.
Jag kände mig, och anteckna nu, road när jag satt och räknade sida upp och sida ner.
Tro mig, imorgon snackar jag förmodligen om aktioner som kan liknas med när dom brände bh:ar på 70-talet.
Skillnaden skulle vara att mina bh:ar var i form av en fet mattebok.

Nya regler för mitt liv och det har redan spårat ur. På schemat stod det sömn vid 22.30.
Men have some mercy kvinnan vill mingla runt lite.

Nu ser jag John Blund´s heta syster i sexiga underkläder ståendes avslappnat mot dörrkarmen till drömmarnas värld och lockar mig med med en vinkning och jag är inte den som är den.
Off we go!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0