< Home

No shit sherloock

Om det är dyrt här i Oslo?
Kolla in denna länk -  http://www.e24.se/pengar24/resor/artikel_1516315.e24 .

Världsrekordmannen - Bolt, har slagit till igen. 200m på 19,19. Måtte mannen inte vara dopad, då gråter jag.
För jag hyllar honom som en gud här hemma. Dessvärre får jag bara följa händelserna i Berlin från aftonbladet.se
men lika glad är jag för det (nooot - bitterfitta!).
Eftersom aftonbladet.se är min kontakt med den så kallade omvärlden så kan ni förstå att min bild av vad som sker och inte sker är lite halv tragisk.
Man kunde bland annat läsa om hur den stora katastorfen som Paolo var med om på Robinsson inspelningen, eller om man hellre vill ha lite mer kulturella nyheter så ser man en ljus liten Emil med en hatt på huvudet som tydligen säger om sig själv att han är fåfängd. Denna Emil heter på hemmaplan i Mjölby Johan Palm. Tragiskt.
Helen Goddard , 26, sparkas efter att ha haft sexuellt umgänge med en elev på flickskolan som hon jobbade på. En skola som tillhör överklassen i London. Helen erkänner sex med minderåring. Kärlek är något otroligt starkt, kan få en att gö mycket!!
En pensionär (vem kunde ana att det inte var en tonåring?) har vunnit 258 miljoner och har nu beslutat för att ge bort allt till välgörenhet.  Hon säger;  "Jag har fått så mycket i livet så det är dags att ge tillbaka"

Okkeeeey!

Ska maila henne och se om hon kan skänka till organisationen ; Bevara matematiken i vardagen. En organisation där jag ses som en eldsjäl.
Hell noooo!

Gå och lägg er nu folket, va fan sitter ni här för. Se så.. spring iväg nu.
Sov inte för gott bara, det gjorde jag i morse, opps. Kom bara 40 min sent.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0