< Home

Barbenta medelålders skottar i rutiga små kiltar, kängor och en ölkonsumtion bortom alla gränser



Mitt jobb som lagerarbetare är inte alltid botten. Att plocka och packa kampanjer som har sådana här plackat
får en att stå ut ett tag till.   V-muskler, YEAAAAHHH!!!

Vissa kan det och andra inte. Jag är då inte skapt med förmågan att se när ord ska sitta ihop och inte.
Inte heller fick jag in programmerat - ABC, stavningskontroll. Men inte är jag bitter för det.
Fanns väl något annat som ersatte detta, eller? Återkommer så fort jag vet vad.

Kan bara rekomendera folket att gå in på sr.se/p1 och leta fram sommarpratarna, sen laddar ni ner podcast-sändningarna.
Har återigen skaffat mig ett beroende, sommarpratarberoende.
Avklarade 5 olika pratare idag. Så kloka och roliga.

Nu står hon där igen och vinkar lite lätt att jag ska komma.. Vilket släkte dom där Blund är, all in!


När Skottland intog Oslo, vilken stämning dom bjöd på. Vinst fick dom , i att spela säckpipa på stan i kilt.
Grattis Norge till utklassningen!!
 
        


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0