< Home

Sova sova sæng sæng sæng...

Klubben røjde idag. Snart klara før inatt och jag ska få skjuts hem, hur lyx ær inte de?
Det har påbørjats en packt hær på jobbet som ær något i stil med "Emelie ska in i baren",
idag satte dom tyngd på orden. Jahopp. Rydd och bar, nu køøør vi!

Har myror som springer som galningar i huvudet, gissa hur mycket gångar dom har skapat.

Så fett nøjd med en tavla jag gjorde innan jag gick till jobbet idag. Lite tyg, førjævla bra smak och en stycke ram
så har man en fet tavla.
På tal om fet, saknar fan att høra "Emeli ær fet" . Vill tillbaka till Berlin och låta alla krav vara kvar hær i Oslo.
Mycket Berlin-gångar som det springs i.

Nee fuck it.. nu ska jag se till så dom skyndar sig med uppgøret och ge mig lite dricks.

Imorgon ær det søndag vilket innebær Søndagsbio bæsta dagen. Hållt på ett par veckor nu, riktigt skoj.


Om ni bara visste.. haha!!



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0