< Home

Två tvestjärtar, en normal och en hetero


Bio besöket var sjukt nice. Såg 1 2 3 Metro.. Kanske som herrarna i gänget sa "En typiskt NY-film" men med
det ljudet och den salen vi fick uppleva så kunde jag inte bry mig mindre.
Gåshud hela första tio minuterna.
Rignes får plus för sina stolar men Colo slår allt!

Har städat , packat och flyttat mina saker in till Linda´s rum nu. Känns konstigt och lämna över rummet till dess rätta ägare när jag bor kvar här i lägenheten. Morris och jag har slitit som små pissmyror. Nu är det skinande rent.
Denna lägenhet har med all säkerhet aldrig varit så ren.

Imorgon börjar Back 2 Basic igen (för min del), missade förra veckan.
Känner redan blodsmak i munnen.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0