< Home

Vaknade upp mitt i fördärvet

03:18 PANG! Huset skakade. Jag skakade. Mina roomies började bli oroliga. Marte gick ut i köket för att ta en nattmacka.
Vad hade egentligen skett?
Jag har under denna natten precis upplevt  det värsta åskoväder under min 23 åriga livstid, eller ja så länge jag kan minnas. Vi tror att den slog ner i huset men gick raka vägen ner i marken med åskledningarna.
HUSET SKAKADE.
Trodde först det var jag som krockade med ett tåg i sömnen , tur var väl att jag hade fel där.

Natten spenderades på soffan på Hegdehaugsveien och den ska man inte underskatta.

Berlin berlin berlin beeeerliiiin!!

Dagens viktigaste tidpunkt (det är inte mattiderna..) utan klockan 15:20 vid Nationaltheatret. Petra bor äntligen i Oslo!
Lycka!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0