< Home

Vilken färg är du idag?



Min tavla! Börjar få lite mer ordning här hemma nu.
Så enkelt men så snyggt.
(klappar mig som fan på huvudet, sträck på dig kvinna!)

Det har varit en konstig dag, fick värsta Berlin-abstinensen och ville (vill) fly verkligheten.
Får gå till Lena´s jobb och få lite härliga skratt.

Ingen bio idag, boooring. Å andra sidan bjuder Clair hem på middag, inte helt fel det heller.
Gissar att det blir någon Jamaican´s maträtt.
Nice!

Ni sitter just nu och läser på en bruds blogg som har haft sämsta
självdiciplinen idag.
Gräver en liten grop som jag snart kan hoppa i.

High five på den.

Hatar beslut. Måste ta ett väldigt viktigt sådan inomkort och jag vet varken ut eller in.

Sms:
Emelie till Mami;
"Sitter på hotellbaren nu och undrar om jag sålde min lever igår?"

Mami till Emelie:
"Gå och köp leverpastej!"

Mamma seriöst!!
Den nivån ska jag lägga hela min söndag på.. :)





Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0