< Home

23 December



Precis så som den 23 December ska vara så är det fullt styr med paketinslagning hemma hos familjen Malmborg.
Paketen blir så fina så. Men vad tänkte fröken Martina när hon ger bort något som ser ut som en rulle med julklappspapper. Ungarna kommer att hoppa omkring av glädje.
Eller?

-Ett tacktal-

Till er som har stått ut med min energi (som verkar vara i lite större portion än hos normalt folk) Till er som inte stått ut, tack endå för att ni inte sa det utan bara gick.
Ni som har snällt lyssnat på alla mina oklara och obegripliga meningar som kommer ur min mun.
Även ni som snällt klappat mig på ryggen och sagt - Det löser sig du är bara lite freakad.

Varför gör jag ett tacktal kan man undra.
Jo, jag ska köra i jultrafiken imorgon. Färden går till Köping och man vet aldrig om man blir en i statistiken.
Lite väl att lägga ett tacktal men va fan.. Man måste gardera sig utifall.
Som ni förstår är det med en nypa salt (läs; nypa salt = ca 500g) ni läser detta inlägg.

Imorgon vill jag att Köpingsfolket gör sig redo för en snabbvisit. Vänner - håll er redo.
Kalle är ett minneblott, det hoppas jag ni förstår. ;)



Jag har fått en helt underbar julklapp av min kvinna och Charlie. TACK!!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0