< Home

Din dröm är min dröm -

I min inbox i morse:
"Efter att jag sett "Luftslottet som sprängdes" drömmde jag om filmen och att det var DU som var Lisbeth...haha, ni är lite lika va?"

Jag mår väl inte direkt skit över en sådan kommentar. Det skulle väl vara hennes behåring då..:P
Ser ut som en karl under armarna.
Vilket i sin tur får mig och tänka på den här sommaren när en viss fröken hade ingått i en deal med någon vän
att inte raka sig under armarna.
Detta gick upp för mig när jag satt bakom ratten och tokkörde till Strömstad. Min vän i passagerarsätet sträckte på sig och berättade.
Jag höll på att spy - Är det något jag hatar så är det hår!!
Men jävligt bra resa trots håret. Måste varit på grund av det som vi inte hann i tid. ;)

Kan jag få lite hjälp med ett beslut - Sälen över nyår eller inte??
Finns det andra förslag??

Dagens miss; Addie (manlig vän, inte Addie som är i France) jobbade sin sista dag idag på jobbet.
Vi har en "tavla" som alla ritar ett djur på när man slutar och jag fick slag på fingrarna idag. Addie kläcker;
"Du har sätt mig rita två gånger under din arbetstid här på EMH! Har du ens ritat? HAHA!"
Kul!!

Chefen är underrättad angående resplaner. Tufft!


- Synd att drömmar sällan är sanna!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0