< Home

Hemphouse at Dockgatan



Pysselnivån är på ca 7 (från en skala på 1-10). Hempdoften sprider sig. Inte den ni verkligen tänker när jag säger hempdoft men om ni lägger till lite gödseldoft så har ni den. Fixa halsband, fotlänkar, armband, nyckelrem sen blir det till att skrubba tråden sen torka sen KLAR. Ja ni ser vilket pyssel. Eller?

Mami fick sitt lingonarmand. Orka.
Nu sitter tanten och kör här kommer lastbilen med last - öppna garaget (hon tillägger även att det beror på vilket garage man snackar om.. nu snackade hon tydligen om något hon vill kalla övervåningen) projekt lära Emelie äta
fruktsallad är på gång. Snälla rädda mig.
Nu kommer hon med skeden mot min mun igen.
HJÄÄÄLP!!

Kiwi, banan, äpplen, mandarin, apelsin, grädde, socker.. jag springer för mitt liv gråtandes!!
Seriöst nu har jag skeden mot min kind.. hon är insane. Nästa kommentar från hennes mun är ..
"Kan du suuuga?"
Sen tittar hon på mig och asgarvar.
Nej alla juldagar ser inte ut så här brukar mest vara på vardagarna..

Nu ser jag min chans.. hon går och fyller på Kevins tallrik. Hon lämnar mig med tallriken och säger " Du ska ha provat något från tallriken när jag kommer tillbaka"
She´s back!


Frågan är om Hempdoften stigit henne åt huvudet.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0