< Home

Ligger SJ i lä här?


Vi tyckte tåget tog lång tid från jobbet och till stationen (Oslo S).
Undra vad dom andra 35,000 personerna tyckte. Jag är bara glad att jag inte skulle åka till Sverige idag.
Checka länken så förstår ni vad jag pratar om.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=590526.

Har sprungit runt som en tok på stan för att hitta min klänning till morgondagens julbord. Helt och håller utan resultat. Jag är så bitter. Nu måste jag upp i morgon för vidare spring. Kan hända att det blir kavaj istället för klänning med det leggings och ett par coola rocker boots/stövlar. Återstår att se.

Joel gjorde sin sista dag idag och det kändes faktiskt lite. Anledningen till att det känns är inte att jag kommer sakna honom , eller?!l, utan mer att han den jäkeln inte ska jobba inom det närmsta året vad det ser ut som.
Snacka om bra sovmorgon på den.

Påtal om att sova så måste jag knoppa lite nu innan jag ska kliva upp och laga mat. Ikväll är det Fuggan som
skriker på mig. Inte direkt pepp men jag tar till mitt lilla knep.
Klart som tusan att jag är laddad för jobb hela natten!! Ohhh yeees!:)
Eller?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0