< Home

Oro vs Oro

Så ser vardagen ut just nu.
Om det inte var nog med vad jag och mina vänner ställt till med så fick jag idag veta
att mamma varit in och ut på sjukhus hemma. Orkar man detta?!
Hennes njurar krånglar igen men hon , envis som hon är, dividerade med läkarna och
fick åka hem med dropp som hon fäste på väggen hemma i sovrummet med en spik.
Ja ni ser hur jag har det. Hon är värre än en envis 5-åring.
Så vill inte ha frågan igen.. vem fick du din envishet ifrån?! Ganska givet kan man säga.

Efter ett långt samtal med diverse folk kan man tycka att allt borde stilla sig lite i kroppen men
det gör det definitivt inte.
Obehag.
Skam.
Ångest.
Oro.
ÅNGERÅNGERÅNGERÅNGERÅNGER!!!
Just nu avverkar jag en bok som heter Insidan skriven av Liam Norberg, den säger mycket
bra saker om skuld, det måste tolkas lite men i vissa stycken.

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0