< Home

Vanvett

vaknar upp mer årets värsta träningsvärk. härligt kan man tycka om det inte vore så att jag om ca 37 min ska
gå ett pass som är mucho mucho benträning i. Well, vi får se det så här. Just nu kan det bara bli lite värre
sen måste det åtminstone vända.
Försökte balansera energi ut- energi in för att inte få träningsvärk men lyckades inte sådär kanoners vad det verkar.
Lite idioti är det men Michael (instruktören) håller på med en kampanj om att man ska ta med en vän på hans
pass för att dom ska se om dom kan fylla hallen med 200 personer. Det kan man bara inte missa.

Resan börjar om 6 dagar , då måste jag nämligen börja packa ihop och ta med mig stora lass från lägenheten.
Tråkigt!!

Bara för en god information till er vill jag nu säga att jag fattar varför jag har haft så in i den ont i magen i veckan
utöver den psykiska delen som kommer från ångesten så har jag ätit gammal youghart. Yey!
Tummen upp för mig.
Men jag tänkte på Barnen i Afrika. Den har alla kört med hela sitt liv men jag verkar inte förstå helt och hållet.
Säger bara frukt och grönsaker?
Opps!

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0