< Home

Svenne från förorten

75% av energiläge uppnått.
Come on!!! Hade tänkt satsa på spinning imorse, vaknade upp 05.30 och min fucky pucky hals ville inte vad jag ville.. så det blev styrka för muskelgrupperna; bröst,biceps och mage idag.
Satsar på Cardio Combat på lördag, då ska jag ta ut mig tills jag spyr.
Ordet/känslan trött räcker inte till, jävligt less på dessa bollar i halsen.

Tittar ut från min lilla Kotte (skrubb) och ser solen strålar sig igenom istapparna som hänger från grannhuset samtidigt som Danko Jones strömmar ur högtalarna och jag fick nyss en injektion av lite bitterhet ,men inte alls BF-status, Sophie berttade att hon tydligen ska gå på spelningen ikväll. Fucky pucky u!

Jag vet mitt slutmål, men vägen dit är som alltid med mig, jag måste ansluta ett gäng vägar först. Måste ju ta till vara på tiden med tanke på att jag bara kommer leva tills jag är 40. ( Fråga mig inte vart jag får det ifrån Mami, men så äre.)
Dags att skynda.
Upprop;
Störda bruden aka Emelie? 
- Jaa jag är här!!

Ikväll blir jag med tjej, i form av en ny sambo. Joel ska snart packa sitt pick och pack och flytta till skådespelarkollektivet och in kommer Naza. Hon såg ut som en flammig kyckling sa hon. Enough för att vi ska känna oss lika vita som snön med några områden där hundarna har pissat så man får fräknar i fejan. Uh! (Hon har varit utomlands i alldeles för många månader)
Nee jag är inte bitter på min hudfärg och all värme som inte visat sig på ett tag.
Varför skulle jag?
Dumheter!

Förbered er på dagens dubbelmoral...
Ny musik på mp3, woohoo! Livet kunde inte vara bättre.
Har ju endå fått träna idag, jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen. Snyggt folk!! Yeehaa!
Lite tyngre saker nu då.. mer in på djupet i tankeverksamheten;
Festival eller inte i sommar?
Roadtrip eller inte i sommar?
Sommar eller inte sommar?

Hell-O diggar; Päron youghart! Nyförvärv till elkylo inom kort.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0