< Home

Ett kap- Om jag är? Att jag är!, sa plaggen och gick rakt in i min garderob



Mitt, Mitt, Mitt, Mitt, Mitt!
Har som ni ser shoppat idag, rean i staden gillar vi. Riktiga "kap" har jag gjort om man ser till vad vissa av sakerna kostade innan det var 50%. Det är så man måste tänka.
Jämföra.
Självklart var dessa små items något jag var tvungen att ha, livsnödvändiga.

Vad hände med tiden lördagen den 7/2?
Gjort massor idag;
02.30 Kom vi äntligen hem efter en promenad från Grünerløkka.
10.00 Cardio Combat pass
11.00 Core pass
Dötid, i form av matlagning och sminkning
12.30 Shopping
13.00 Joinade Morris mig på stan, många timmar blev det
16.30 Sitter vi på IKEA-bussen
20.00 Sitter vi i Morris soffa och avnjuter nybakta bullar och mjölk. Bra kombosar hon har! (det är killar!!)
22.13 Anländer jag hem med ett stort leende och visar min sambo vad jag handlat.
02.31 Skriver detta helt ointressanta schema om min dag.

Gårdagen skulle innehålla ölintag på Qba, men vissa i umgänget är inte 20 (vilket man behöver vara för att få bli serverad starksprit här) trots att dom får dricka öl aja krångligt krångligt. Anyway.. vi tog kurs mot Ryes.
Frågorna duggade tätt om vise versa och en popcorn-doft spridde sig i lokalen i takt med att begäret knackade på. CHOCKLAD!! När Emelie vill ha chocklad (det heligaste på denna jord) så är det NU med stora bokstäver.
PMS!! Oh yes!

Hell-O diggar inte; Turistinformationsbruttan som utsöndrade lika mycket karisma som en hög med kvitton efter en dag på stan i Oslo.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0