< Home

Frossa

Envishet utan dess like och med hjälp av en vilja av stål så ska jag prova jobba. Har dessvärre 39.3°C i feber men tänkte prova endå.
Den dagen som jag verkligen måste vara hemma ska jag vara ännu sjukare. Min hals ser förjävlig ut. Men som sagt jag ska prova, bara att åka hem om det inte går.
(Får inga penar om jag är sjuk nämligen.)

Haft en jätte jobbig natt, sov med underställ och raggsockor. Tror jag skrek och snackade som attans i sömnen. Ett par gånger blev jag helt tokig.. Fever, fever, fever!

Rummet luktar sjukdom, äckligt värre. Uh!! Jag luktar.. väldigt illa. Duschen nästa.
Somnade till Stockholm Boogie igår, såå bra! Se den.

Hell-O diggar; Craig Armstrong, bra music att slagga till.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0