< Home

Sex-drive


Helgen har varit obeskrivligt bra!
Mycket har hänt, mycket.
Igår började jag känna mig lite hängig.. nästan att jag var lite låg på redan innan spinningpasset, trodde dock det bara var att jag inte intagit lika mycket mat som vanligt.
Halsfluss på g? Fan jag blir så trött, vill ta bort dom. Säg inte att det är Linnéa (vad hette din bölder Ia?) och den andra vännen som har bjudit in sina kusiner.
Malin har du smittat mig? Morr!!
39.5 i feber nu, måtte den gå ner.
SUCK!
Jag bara ska jobbar imorn, får ju inga pengar annars.
(Mami jag har lärt mig ett och annat från min uppväxt : P)

Well, well.. är det karma? I så fall borde jag vara sjukt frisk. Jag hittade ett par Hugo Boss-handskar i ett omklädningsrum på ZARA, självklart lämnade jag in dom. Karma!

Såg på film igår, sex-drive, helt störd, som en halvtaskig fyllegrej från några som kikat för många gånger på American Pie.

Måste sätta in anmälningsavgiften till utbildningen med, vill vill vill vill komma in! :)

Hell-O diggar; Fröken lillskit, Nea, som hälsar på en kortvisit!
Är det någon mer än jag som älskar att gå och titta på lägenheter. Ja, men ni vet , visningar och sånt. Intressant är ordet. Bara se hur andra har det, inredning och allt. Sen att man kommer hem till en hemtrevlig men avdankad lya. Jag trivs men man tar inte hem några direkt. Eller inte folk som inte är här och ska tjäna pengar. Sjukt ointressant men dagens tidsfördriv.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0