< Home

Öhm.. Hur gjorde man nu igen?



Fotograf; Bacon, Södrafesten 2008.
Bilden symboliserar ganska bra hur fröken Emelie känner sig just nu, förvirrad.
Haha!
Som jag sa till Bacon -"Jag slänger upp den för att nedvärdera mig själv så mycket jag kan så är det bara att bygga upp ett nytt fräscht jag sen." Ingen dum idée inte sant?

På tal om bilder. När jag går från jobbet till tåget så passerar man en gammal lagerbyggnad (intresseklubben antecknar!) från de taket hänger det dom coolaste istapparna jag någonsin sätt. Byggnaden är kanske 40m lång och hela vägen hänger det tappar som är runt 1-2 m långa. Fatta vilken bild det skulle kunna bli.
Min hypade 3,2 megapixel mobilkamera fångar inte riktigt känslan om man säger så.

Dagens tråkigaste besked...Mami kan inte komma hem v.11 utan det blir v.12 isället.
Det högg till inom mig när jag fick höra de. Anledningen får mig att genast tänka om, Anne , vars systerson jag berättade om som blev knivmördad, ska begravas då. Så jag håller mig passiv!!

Vill bara rekommendera en sak att gå upp så där svintidigt , ni vet sådär tidigt att man bara vill gråta och gå och lägga sig igen,  och gå och träna. Bästa passet på riktigt länge idag. Spinningen gick sanslöst bra, gymmet likaså.
Pepp som tusan inför morgondagens pass.
Imorn blir det att fixa med vuxenstuff, banken nästa! Skattekortet har äntligen anlänt efter några veckor på villovägar och ett samtal senare. Skickat fel..?!! Likningskontoret, ni får ta och snygga till er lite!
Har tagit ett beslut idag, jag ska söka utbildning.
Nu, nu..nu känner jag att det börjar reda ut sig. Kanske.
HAHA!!

Hell-O diggar inte; Att Adde på jobbet drar till Thai.. Det är inte OKEY!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0