< Home

For private home use only

Grattis Mami på Norges morsdag.. för jag tror bestämt att den är idag (läs söndag). Rätta mig om jag har fel.
Morris och jag tror det ihop:)
Helt konstigt hur nära men endå hur långt bort man kan vara från varandra i världen. Skickade ett sms till Mami´s mobil och fick svar efter tio minuter. Kosovo t/r, undra hur lång tid det skulle tagit med en brevduva?
Det var inte bättre förr så mycket kan vi säga.
I mars får jag träffa dig igen, längtar som tusan nu. Är inte vi ganska duktiga endå, vi två, du har gjort mer än halva tiden och vi har kontroll på det hela. Eller?

Den är upplevelsernasdag idag..
-Skönaste instruktören på Xyclingen idag, med grymmaste musiken. Kan inte bli mer en taggad!
-Hami´s kladdkaka entrade Hausmansgate, Oslo idag. Inte riktigt mitt recept men jag gjorde den, vi gjorde den, och alla åt. Gott så in i! Ny tradition har skapats, Miami Ink en timma och kladdis till de. Hälsosamt värre.
-Jag har påbörjat sista säsong av L word, 6:e säsongen och den absolut sista. Hur ska jag klara av att skiljas? Tur att man har alla boxarna och kan titta om och om och om igen.
Har kikat på avsnitt 1 och 2 nu, det är D R A M A!! Vill inte att det ska ta slut. Fråga Joel på en skala från 1-10 hur normal min reaktion var när han berättade vad som fanns att kika på(jag studdsade upp och ned i sängen och kastade bort datorn, då är det allvar om jag gö de:) ).
För er som inte börjat kika på 6;an kan jag berätta att det hittills hänt mer än på två säsonger sen tidigare.
Oväntade saker sker.

Funderar på en flytt, in till skrubben. Skönt med eget rum sen. Ska lägga ned lite tankeverksamhet på det.
Imorn är det Eirik´s födelsedag och vi ska börja morgonen med att träna skiten ur honom. Han har på eget bevåg frågat mig om jag kan ta med honom och visa hur jag tränar.. Heell yeah!!:)
Ja Muttis, jag berättade om den gången du joinade mig men inte följde med igen. Så illa är det inte:) Jag är taggad vill jag lova.

Amelie väntar, inte ska en kvinna vänta för länge. Synd att hon är i datorn och i format av en film. Men endå:)
Russell ska få höra att jag sett den i helgen. Lovade faktiskt.

Hell-O diggar inte; Öppet-tiderna i denna storstad under söndagar. Matvarubutikerna Haallåå!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0