< Home

Guldfärgade fjärilar i nattens mörker

Min Mamma säger att tjocka barn inte kan vara BF;or..
Titta nu ska du få se-->

Hett tips;

Köp ett solkort á 10 ggr och använd alla under en och samma dag.

Njut kvällen med mycket sprit eller måttligt intag av ricinolja och natten med barhäng vid toalettstolen.
Nästa morgon, gå ut barfota och trampa i glas, vrid upp alla element på högsta värme och sitt sedan inne resten av veckan med foten i vädret. Skriv kort till dina nära och kära och skryt om hur varmt och skönt det är.

Jaa, jag vill ha semester så jag kanske borde gö så här.
SUCK!
Värme kom till mig nu.. värm min lilla ( tänk inte ens tanken på att säga att jag är bred.. Bacon vi twiiar.. :P ) arma kropp. HAHA!

Att ni killar inte lär er någongång. För att citera en mycket klok varbergbo;
"Dessa män, tro att vi kvinnor förräder varandra!"
Bästa på länge..
Sofie du gö mina dagar, våra samtal - överlevnad!

Får jag be om största möjliga.. tyssssssnnaaad..
JAG HAR INGEN FEBER! :)
Sen att halsen ser ut som stryk det får jag ta. Har ialla fall klarat av veckan snart och jag är proud som en OS-medaljör att jag fixat de.. Upp på pallen!
                                   
Emelie är fett nöjd med sitt nya bankkort, looking good. Sen när man vänder på det och ser Id-kort bilden så får man sig ett skratt, den säger mig mycket. Den morgonen på gymmet.. haha ja ni. Mycket ska man vara med om ;).
Hur som, jag tänkte inte på att jag skulle ta kort så jag traskade upp med glatt humör och såg ut som STRYK, fast va gö man inte, bjuder upp till dans och smilar lite.
Skit samma eller..
NOOT!

Hell-O kan inte bestämma sig så det blir en av varje..
Diggar; Överraskningar
Diggar inte; Min ikke existerande träning.. FUCK!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0