< Home

Vattenpöl

"Hur mår du?
Strycker dig över håret tills du somnar i natt"
-Mami

Åh jag saknar dig så otroligt mycket ska du veta. Just nu säger jag bara suck för Kosovo.
Klarade av dagen på jobbet med nöd och näppe, fick en helt störd febertopp vid middagstiden, somnade med huvudet på bordet och vaknade av att jag var helt dygnsur och svimfärdig en halvtimma senare. Kanske inte var den bästa idée att jobba men jag klarade det.
Febern har gått ned lite men smärtan har ökat, det är ju en jäkla kombination.
Jag vill inte ha halsfluss/böld igen!!

Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu.
Många saker jag längtar efter och till.

Uppmärkasamhet behöver vi alla- vissa vill ha det i form av kommentarer andra i form av en kram av en vän.
Skulle rösta för en kram alla gånger om. Armarna ut och sträck!!.. Come and get me!

Med termometern i munnen, datorn i famnen och min galet sexiga underställ tillhörande sockar så bäddar jag ner mig för att kika in en film- i hopp om att jag ska bli frisk tills imorn.
Dagens tre män är lätt -->John som servar mig med medocin (se Pippi) till mig:). Fred som försökte lindra min smärta lite och Joel som erbjöd sig fixa varmt vatten med honung åt mig. Ni är grymma ni!
Tacksam!!

Hell-O diggar inte; Var smak i munnen!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0