< Home

Ave Maria


Det han en gång sa sitter i huvudet på mig. Det följer mig med en svag röst det är precis så att jag hör den. Från ingenstans dök ett tecken upp.

Otäckt men så sjukt spännande.


Söndag

Efter att ha nördat med Joel ett par timmar.. (ja sa nördat :)) så drog jag mot Frogner och hämtade mobilen som Eirik så snällt vakade under nattens timmar. Lite snack med honom och Camilla över en macka och lite letande efter en speciell gata.

Min plan var att jag skulle förbi hemmet och försöka mig på ett ryck och se levande ut. Står och väntar på trikken. Ser att det står 8min, inte mycket annat och vänta. Jag väntade, väntade och väntade. Tro inte att det kom någon trikk, var inte bara jag som var förbannad vill jag lova.

Nästa skulle gå 17.07 vilket skulle innebära försening. Inte bra. Så jag satte fart och gick till National där jag kände mig som hemma i dagens trashiga jag, luffarna väntade på mig.

Uh!!

Sittandes på bussen får jag ett sms -matchen började halv 5 inte halv 6 som vi trodde. Höög Feeemmma!! Hann se sista kvarten, inte illa de. Sen var det chill och en urkass film som gjorde oss sällskap. En och en annan kombo visade livstecken.

Grymt lyckad kväll.

Tack så mycket - låt det bli fler gånger


Helgens klockrena; "Det är ju inte choklad det är ju Kakao!"



Måndag
Jag gick upp tidigt!! Ännu en dag, stackars mig inte sant? Hehe. Hade Personlig Tränare-tid som var mycket givande. Hon tyckte jag var stark. Snäll värre, jag sa haha mm men ojämnt stark. Sen kollade vi in min balans efter min skada. KATASTROF!
Mycket timmar ska läggas där, även på klassiska push-ups!  Yippie!

Oslo kramar om mig och jag tillbaka. Kärlek vid första ögonkastet- Emelie♥Oslo
Ikväll får jag en roomie, ska bli skoj. Lite liv i lägenheten.

Stephen, skotten på jobbet, "sjunger" jämt så det står härliga till. Tror aldrig jag hört någon mer tondöv än honom.
Hör bara några få ord som han betonar väl.. sjukt kul är det. Dessvärre har jag blivit hjärntvättad av sången.. Hör den överallt nu. Stalker!

Dagens bedjan; Måtte det inte bli mer slask, mitt mått är fan kasst, snubblar jämt ner i slasket när jag försöker hoppa över.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0