< Home

Vilsen i Oslo


Foto Emelie Hamberg, Karl Johans Gate , Oslo 10/1 2009

Söndag är ingen rolig dag.. fan va tråkigt det är just nu.
Men ahh för att berätta lite för er vad jag gjort idag så kan jag droppa att jag varit på ett 45min långt
äventyr. Jag var nämligen ute och sprang lite, man måste ju utforska sin nya stad, inte sant.
Sprang vänster mot Universitetet sen var jag vid sjukan tror jag sen helt appropå var jag i Bislett, jahopp.
Men det var givande, nu vet jag vart man kan få tag på ved, macken ligger ca 500m från lägenheten.

Kondition har jag haft mängder av.. observera haft , det är alltså inget jag har kvar. Fan för december, fan för mig.
Jag är så värd de tunga stegen jag fick känna på idag, spö ska jag ha. Att jag inte skötte träningen bättre.
Men nu så, ska vi deffa. Gymmet är fortfarande i mitt bakhuvud, vill sååå gärna ha kort där.
Imorn ringer Matilda där i från och snackar med mig. Om jag kommer bli frestad? Att jag kommer.
Suck.
Körde lite 15minuters-modellen efter löpningen. Uj uj, jag ser mitt mål låångt borta.
Ska förbi målet, min vilja är sådan!!

Hade mina tankar och nu har jag fått det bekräftat. She´s leaving!
Besviken - såklart. Men ingen ska må dåligt, så är det bara.

Muttis är fast i L-word, vem blir inte de. Carmen alltså fy fan -drömkvinnan!!
Imorn ska jag träffa Chefen, nervös men det ska nog gå bra. Mest nervös för att jag inte ska hitta dit.
Men med mitt lokalsinne så borde det inte vara några problem.

Dagens goda gärning; Mami som lade in bilden åt mig.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0