< Home

Fattiglapp

Som sagt livet är inte sig likt - inget nät i lyan.
Om vi är beroende nee inte vi inte. AH!
Hehe.

Just nu består mitt liv av, jobb, l-word och träna.
Självklart springer jag på toa någon gång då och då, men ah det gö ju alla:)
Trivs som fisken i vattnet i stortstaden. Muttis har fått sin beskärda del av homosar.
Måste se till så hon med trivs menar jag.
Elsker två dagar i rad och alla säsonger av l-word har öppnat hennes ögon. Eller inte. HAHA!

Jag letar lägenhet för fulla muggar i Oslo nu. Call me om du vet något eller bara vill snacka skit (+47)99850647. Deal?
Nea den jäkeln glömde min födelsedag, vilket inte är okey. ; )

Mami är tillbaka i Kosovo nu och jag ska förmodligen hälsa på henne där. Det verkade som att det går att gö så.
Tråkigt att hon åkt igen.

Det glider in massa heta snowboard-folk på Burger (där vi sitter och surfar just nu)
Hög femma på den, Cheapy något för dig!?
Kan någon uppdatera mig om hur det gick för laget i cupen? Mer än resultat.

Har så sjukt mycket inspiration att skriva nu, men tiden räcker inte till.
Så jag avslutar med att konstatera att det vimmlar av snygga och fula människor här.
Jag lägger ögonen på mina latinokvinnor:) Jamie!!

Dagens, Bilden för fan!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0