< Home

Mitt sista inlägg från Svearike...(på ett bra tag)



Survivor kit a lá Emelie!!
Full fart framåt, det kan man lugnt säga att det varit sedan julafton.
Det ska hinnas med ett och ett annat innan man kan dra iväg. Nästa gång kör jag nog en smygis.
Min packning är galen. Så totalt för tung och stor men vem fan bryr sig, vi åker ju bil:)
Pimp bilen it is!

Står verkligen med armarna emot väggen och håller bort kroppen så mycket jag kan, ska fan inte slå mig
däremot. Helt totalt slut är nog de rätta orden.
Imorn är det besiktning kl 08.00 av lägenheten. Sen måste jag ringa Vattenfall från the pimp ride.
På tal om att ringa - ringde Telia förut för att reda ut vad kostnaden skulle bli om killen ville ta över bredbandet
som går ut i Juli. En super trevlig kille satt i andra änden och kikade över det. Efter ett tag säger han.. detta
kommer bli väldigt krångligt. Vet du vad.. Du är så trevlig så vi fimpar allt. Betala för januari så tänker du inte mer på det.
Schysstare deal får man leta efter. Jag är nöjd!


Ska bli såå skönt att komma på plats.
Kommer att ha mycket tid för reflektion - på både gott och ont.

Är det bara jag? Eller är vi två?
Känner.

Dagens insats för dom fattiga; Telia snubben - LÄTT!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0