< Home

On the road!!

Hej och välkomna till M&M News, direkt från bilen som tar oss mot Norge.

Muttis (den vanligtvis blonda) - ...tunghäfta
Mami Hami från framsätet- Skriv att jag är jätte snäll - det skulle jag ha gjort på en gång...
 Alla i bilen asgarvar..
Mami Hami - Nee nu knyter jag ihop påsen Niclas... (som har liite svårt att sluta äta godis)
1 min senare
Niclas försöker få upp påsen utan att knyta upp den..
Mami Hami - Men  Niclas be mig knyta upp dig iaf..!!! Hur gammal är du?!?!

Muttis och Muttis tittar på varandra och undrar om vi någongång kommer komma fram.
Checklista

Trampat i hundbajs och fått det på handen , Check!
Brännt 2400kr på någon sek (Niclas fick fortkörningsböter) , Check!
Spanat in en... hm enorm rumpa, Check!
Handlat på Godis Huset, Check!
Sovit, Check!
Ätit dyyra köttbbullar..(för att vara sverige) , Check!

Muttis den smala får ordet- hur ska detta sluta?? muttis och familjen hamberg on the road. Lyckat :O) haha!

Dagens känsla; Åksjuk!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0