< Home

Smärtsamt inlägg

Okey förlåt gott folk. Jag ber så himla mycket om ursäkt, inget bloggande på jaaa.. inte ens koll på om det var igår eller förrgår jag skrev.

Sorry!
Men har en grymt bra anledning jag har sett mycket fotboll. Riktigt bra sådan mellanåt men även KASS också.
MSIF gick det sådär för, det var en bra erfarenhet för tjejerna. Tycker allt dom kämpade guld.
Mina tankar går till Vickan som råkade få sitt knä ur led när hon spelade - Smärta på den!
Inget var "trasigt" förutom att hon kommer ha en tuff period framför sig med muskelfiber som mår skit. Stackars henne!
1-2 månader sa läkarna, hoppas allt kommer att gå bra. Skynda inte!

Har även ett till besked , inte alls så skoj.
Nea ringde mig och berättade att hon nyss varit på titthåls-op. Dom spolade knät och hittade bakterier - dessvärre av den elaka sorten. Precis som Vickan så hoppas jag att det går fort och att hon mår bättre mycket snart!!
Ska hälsa på henne imorn. Snuttan då!!

Nu sitter jag här med en CIDER i handen.. (ingen öl i huset.. utan det blir sprit sen) Hehe.
Så kan det vara när man ska på Aftercup!!
Nice..

Btw jag tog ett quiz på facebook om L-word karraktärer.
Resultatet blev Dana som i och för sig inte är direkt förvånande med tanke på sportintresset.
Vad som också symboliserar hennes karraktär är att hon är blyg och oskyldig.
Visst stämmer det in på mig..?!?!
HAHA!!

Imorn kommer bilder.

Skååål!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0