< Home

Both a beginning and an end



Bacon och jag var ute och gick en timma igår morse. Som ni ser på bilden ovan så var det kallt!!
Hur ofta får man frost på ögonfransarna?
Bacon blev mitt foto-offer.:)
Coolt!

Det är något med Borencupen, den gö mig helt ahh vet inte. Tillfreds.
Vi fick för oss att bli skit fulla - vi lyckades!! Varför har jag ont i bakhuvudet.? När slog jag mig?
Sjukt kul igår .. hehe!

Det är sista (första) rycket i min flytt just nu.
Många vänner man ska hinna träffa innan man drar, ikväll har jag hunnit med 3st.
Inte illa pinkat.
E hade bakat kladdkaka för min skull med. Den kvinnan alltså.
Blir tufft att säga Hej då till er alla men jag är så taggat inför vad som ligger framför mig att
jag inte reflekterar allt för mycket på det just nu.
Rastade även Nea lite. Lilljäntan som aldrig verkar få åka hem från sjukan.
Segt!

Som jag redan ältat om Borencupen is the shit!!
Träffar så jäkla mycket folk. Minnen på den.
Tessan och jag fick massa kvalitéts tid tillsammans.
Kvinnan är galen(!) hon gav mig en "ipod!, ser precis ut som en Ipod Nano!!
Fattar ni - For free.
AHHH!
Kvinnan ansåg inte att jag skulle betala något för den eftersom det var en spricka i fönstret.
Men HEELLLOO!! 
Hon är galen.
Finner inga ord , Tack!!!!!!
Den är snygg som faan.

Pytte passade på att lära mig massa användbara tecken så nu kan jag signa med döva.. hehe.
Grymt bra tecken vill jag lova ;)
Hett.

Dagens krig; Min lägenhet

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0