< Home

Ser ett spår...


Oj mycket man kan hinna på en dag minsann.Låt mig uppdatera er lite om läget.
Åkte på arbetsintervju, gick därifrån med ett jobb med grymma tider mån-tors 12-20 fre 7-15.
T-bannan vidare till Likningskontoret. Svennar överallt.
Fixat norskt mobil nr (+47) 99850647 - lägg in det i era mobiler nu. Kommer ha min svenska mobil på någon vecka till men sen är det graven för den. Åtminstone så länge jag befinner mig på norskmark.

Verkar som jag ska skaffa träningskort på gymmet som gav mig årets orgasm. Halleluleja!
Visst, jag må vara jäkligt nördig i träning och efter ni läst detta undrar ni säkert hur funtad jag är :)

Låt mig berätta vad ett litet medlemskap kan innebära..
45min gratis PT när man vill under medlemskaps-perioden samt 30min uppföljning.
Tillgång till 5-6 gruppsalar (en yoga, strech, dans.. ja ni fattar grejen)
Cykling sal med plats för 70 pers
Fighting område
Squashplaner 2st, dom ingick dock inte i medlemskapet men, Who cares?
Sporthall för alla tänkbara sporter, bara att sätta upp sig på en timma så får man vara med på vad som spelas.
Enormt stort utrymme för maskiner och fria vikter.
Parkeringshus
GRATIS FRULLE fram till 9.30 (från AXA)
Vad är då bonusen kan man undra.. jo alla heta människor som jobbar och tränar där ;). Jamie!!

Inte nog med detta , jobbet jag fått innebär rabatter!!
Säger bara...HÖÖÖG FEEEMMMAA! på den!
Ahh detta gym alltså, kan verkligen inte släppa de. Våt dröm!!
Ja vet att jag är störd, men vem älskar inte att träna. :)
Imorn drar jobbet igång och jag är fan nervös, varför kan man undra. Förmodligen för att det ingår i att skaffa nytt jobb.
Letar boende som tusan med, det finns rejält mycket intressant gäller bara att ha is i magen.

Dofter kan sätta sina spår. Van Gils har gjort en sådan parfym som alla måste ha.
Sjukaste snacket idag sen bara stannade allt till -Heey heey heey girl!:)
Haha!

Muttis har sjukaste humorn. Sitter med hörlurar på mig just nu när jag bloggar och kvinnan sitter och vrider sig i skratt för
hon ser Där fick du - Stefan och Krister
"Dra upp kjolen så ska jag ge dig ett skott i ägga-lådan"
Den kommer jag få höra ett bra tag framöver. Bara hon som kan få mig och vilja mörda en människa just nu. Haha.
Palla den DVD mer. NOOT!

..av någons fotavtryck..

Dagens ämne; Dofter.. HAHA!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0