< Home

R.I.P ungdom

Tack för allt, tack för min fina ungdom. Nu är det över, livet tar slut... sista timmarna nu.
Nu är man snart död. HAHA!!
Tur att jag tjänar lite feta pengar nu så jag kan dra ut i världen och fortsätta vara bitter på att jag inte fattar vart åren efter studenten tog vägen.
Hänger du på ut i världen?

Första dagen avklarad på jobbet. Fan vilka förmåner man har - jo jag tackar!
1 skotte, 2 amerikanare, 1 britt, svennar, danskar och ett gäng locals. Det skriker Import!!
Kul att få snacka med lite folk från LA och Kalifornien.. åhh vill dit.
En brud på jobbet pluggar på Hawaii.. avis! Min tanke förr ju. Dock inte att plugga marinbiolog men endå. :)

Malin kommer snart, hon packade sin väska i lägenheten i Larvik (1½h utanför Oslo) och väntade på mitt samtal.
Hon ville ha tak över huvudet, det fixar jag. Min vän jue klart jag öppnar dörren!
Muttis slipper nu sjunga själv imorn bitti. Skönt för henne - tur för mig : P

Stolt syrra är precis vad jag är - brorsan klarade uppskrivningen för E kort idag! Snart är hela Hamberg´s klanen ute i världen. Mamma-Kosovo sen Spanien om hon får jobbet, Jag-Norge(just nu), Bror-Dit lasten ska,Nicol-Tjeckien.
Familjen som bor i resväskan!

Dagens visdomsord; Åk dit hjärtat pekar, spontana människor kommer till himlen:)
Mammas visdomsord; "Ta vara på dina sista unga timmar, you are old soon"

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0