< Home

Dude..


WOW, jag är as pepp inför Måndag. Sylte and the gang:)
Helgen då, det vet man aldrig vad det blir av. Återstår helt enkelt och se.
Jag är jäkligt social-sugen. Nytt ord:). Russell skulle fixa filmer till mig - Jo jag tackar!!
Hoppas på bra blandning.

Nu har jag också fått en inneboende. Toasitsen är inte nedfälld, sängen inte bäddad, smutsiga tubsockor på golvet... Ni gissade rätt  min roomie är av det motsatta könet. Men jag diggar honom, saltar inte här : P
Fixade lite jobb åt människan med, så nu kommer vi bli kollegor.. han börjar tidigt och jag sent, I LIKE!!
Bästa känslan när man hör någon som går omkring och suckar för att det är tidigt. En annan vänder sig om och somnar gott i mitt lilla kryp-in. Kom och prova den, snacka om att mitt kryp in är grymt!  Hög femma!
Min tanke är dock att ta en långpromenad till gymmet och käka frulle där.
Muttis du är tyst nu jag ska klara att gå upp ;)


Asså jag måste bara föklara vad för olika personligheter som befinner sig på jobbet.
Vi börjar med en norsk med namn som ett ihopslaget skosnöre- Knut.
Han reder ut min läggning och mitt sexliv.. ja ni hör detta går redan utför. Suck!
Hursom, killen är inte smartare än någon annan kille så nivån ligger väldigt lågt.
"Om du och din tjej har mens samtidigt, hur gö ni då?!"
Tro mig jag berättade vilken nolla han var..  Herregud!
Hur fan skapade gud dessa män egentligen?

Mami  och gänget skulle få besök nere på Camp Viktoria av September, kul för dom att det händer något där nere.
Söta mami, saknar min lilla soldat i mellanåt
Bror hör av sig med jämna mellanrum, tror han tycker det  är ensamt hemma. Mami i kosovo och sambon hennes i Spanien och jag är där jag är (haha klockren P, inte sant!)

Dagens bästa; Våran lapp i trappuppgången! Hoppas på napp ;) hahaha!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0