< Home

Shake that ass!!


Yeeehhhoo næt - dock inte hos mig men hos Malin. Surfar på en Mac, det ær kvalité!
Gårdagen bjød på kortklippta frisyrer, rutiga skjortor, piercingar, chinos, backslick, modemedvetna mæn och en massa blandad musik mest schlaget- dessværre.
Elsker var placet och det var gratis så va fan.
Eirik hittade sin svenne, het som fan var han. Grr!

Asså vad ska jag sæga, Muttis du ær fan min hemmafru!! Hur ska jag klara mig utan dig? Ingen som skiner upp nær man kommer hem efter jobbet eller gymmet. Ingen som får mig att skratta som du. Ingen som jag kan spontan kø lite - A lá Samba-moves med. Ingen sitter hemma och nørdar L-word hela dagarna. 
Ingen som du helt enkelt. Sista veckan framfør oss innan du flyttar hem.
Sen vill jag fan ha besøk,deal?

Idag har vi sovit længe. Vaknade førsta gången kl 13.16, skit trøtta. Upptæckte att nætet fortfarande inte var igång. 
Suck!
Men mer tid før mig och Muttis och slappa framfør L-word och snacka skit som bara vi kan. Om man hade filmat oss hade det blivit en succésåpa. HAHA!!
Læmnade Muttis vid datorn før att gå till gymmet. Ni lær ju trøttna på mina kommentarer om detta gym men det ær sjukt!
Grr!

Snart ær det Oslo som ska få se på lite Samba. Hørrni det ær fan bara lørdag idag,yeeah!
Imorn ær det till och med tilåtet att sova længe och slappa vid tv;n. Så ser en helt vanlig dag før mig ut.
Mami åker tillbaka till Kosovo imorn, eller hon åker upp till Sthlm imorn før hon ska førbi Køping en svæng. Så egentligen så åker hon på Måndag. 
Hur ska vi kommunicera nu?
Tårar!
Ælskar dig Mami!

Dagens-How nice!; PT;n som jag ska få ha før mig sjælv i 45min. HET!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0