< Home

Återvändsgränd

Nu sitter man i sin klänning och tittar ut genom fönstret - spöregn.
Vill någon säga eller pika mig på något sätt?
Personalfest på EMH hägrar, vet inte om man ska skratta eller gråta.
Det bjuds på gratis mat och dryck  (jag som ska vara nykter, eller närmaste tillståndet till det åtminstone)
på en resturang vid Huk, som för övrigt är Oslo´s strand.

Jag smällde på en till semesterdag så nästa vecka folket, då är jag er.

Emelie on tour ´09
Varberg -7-8 ev 9 Juli.
Motala 9-12 Juli (här kommer närkommunerna att besökas)
Köping 12-13 Juli
Oslo 14 Juli.
Har jag tur följer Mami med mig till Oslo. Vilken lycka i så fall. Hoppas på det.

Rödish vi borde dra ut och dansa någon dag - Yeaaah! :)

Snacka om HATKÄRLEK!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0