< Home

I´m a fighter

Äntligen blev det av, biobesöket som jag så längtat efter. Fr.o.m nu ska det ske ett bio besök i veckan.
Stolarna var perfekta, bara och lägga lite vikt bakåt så fick man bak sätet. Till min stora förtjusning fanns det
dryckeshållare på vardera sida. Nu till det viktiga - LJUDET. Herreamalia. Mitt bröst skakade ibland.
Är det något fröken Hami ska lägga pengar på så är det ett bra surroundsystem. Men det blir när jag stadgat mig i en stad jag ska leva och bo i för ett tag. Som ni fattar är detta ett inkast lite längre upp i planen.

Nu till filme ni måste(!) se.. Fighting. Skådespelare som Channing Tatum, Terrence Howard, Zulay Henao ger hela upplevelsen ett lyft. Hur snygga är dom inte då? Tatum och Zulay är som en dröm. Hett!!

Börjar bli skygg för fulla människor. Speciellt dom som tror dom är något. Fredagen spenderades i cover och det var en snubbe som skröt med att han jobbade på DC och därmed skulle in gratis. Pff. Nolla.
Som att han är den mest eftertraktade snubben på stället.. noot!
Klart jag måste berätta vad en smart kollega eller borde jag säga f.d kollega har gjort.
Bruden brukar sitta cover för hon är inte så bra på att rydda, hur som. Barchefen fick ett samtal av hennes egen chef och
hon fick då höra detta. "Vem satt cover igår? Personen har släppt in 200 personer GRATIS!"
Min fråga blir. Hur fan lyckas man. Snacka om att vilja vara någon.
Man kan absolut säga att hon glömde tyget för att kunna sy kläderna hemma.

Så jävla kul, 200 personer. Hööög Feeemmma på den tjejen.
Behöver jag säga att hon är norsk?!

I´m a fighter!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0