< Home

It´s raining men

 
Grattis Nerf och Erik till lilla Arvid.

Alla mina vänner och bekanta som har fått barn har fått pojkar.

Martina - Charlie
Anna - Elias
Michaela - Estell iofs men sen kom faktiskt , Zach
Sanna - Wilton
Malin - Linus (mitt lilla kusin)
Nerf - Arvid.
Lotta - Michael

Vem kommer nästa på tur?


Det bara måste börja gå emot mig snart, börjar bli rädd här borta på Hegdehaugsveien 22.
Måste bara berätta om när jag skulle på visning idag.
Jag hann tänka för mig själv, Vad sker?!?
Nåväl så här var det. Lite små uppstressad som man är inför en visning så kör tankarna som X2000- tåg genom huvudet Va dig själv, Prata men inte lika mycket som vanliga fall (denna punkt misslyckas alltid.. chockad, någon??) Lyssna på allt riktig noga.. Ja ni fattar. Man tänker både
det ena och det andra. Intrycket är allt.
Kommer dit och ska ringa från mobilen för att se vilket namn jag ska ringa på vid dörren. Vad sker? Självklart är pengarna slut på mobilen. NEJ!! Kastar blickarna åt alla håll och ser en Lebaraskylt en bit bort. Jag börjar springa.
Laddar, ringer och gör mitt avtryck hos dom. Kanon härliga tjejer. En liten annorlunda blandning.
Någon är dagisfröken en annan sömmerska på teatern sen var det någon veterinärstudent med. En liten söt cocktail.

Kikade in lyan The Grand tour som Lisa sa.
Dom skulle ha visning på Söndag också och skulle hur det än blev höra av sig.
Sitter på Trikken hem och bara hoppas. Har precis snackat med Nea och trycker omedvetet på Svara -knappen.
Någon norsk är i luren. Det är dom!! Ane ringer och säger att dom avbokat alla visningar på Söndag. Dom ville ha mig!!
Yeah!!
Så dom önskade mig trevlig semester.
Undra om det kan ha något att gö med att vi kom in på gästlistan på jobbet ;) . Haha. Vi garvade länge åt de.
Klart man mutar till sig rummet liksom.. Låter så, men dom frågade, jag svarade, sen garvade vi.
Detta blir för bra.

Vart är minfältet?

Satsar stort på att jag missar flyget mellan Oslo - Sthlm. Vågar du sätte emot?

Priden närmar sig, samma plats, annan känsla, annat folk.
Det kommer bli intressant men konstigt.
Borde ha löst en reunion där va tusan.
Men frågan är.. Mm just det.

Nu måste jag packa resväskan igen. Fröken Hami reser lätt för första gången i sitt liv. Ett handbagage för en vecka!
GAAHH!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0