< Home

Nästa stopp - Motala

Jahopp!
Där har ni känslan för denna stad.

Såg Hangover.. (Baksmällan, den är för dig Cao) igår var väldigt bra, det jag såg..trodde aldrig jag skulle gö detta
men igår så var jag körd, somnade på bion. Vaknade små stunder och somnade som ett barn igen.
Trött jävel.
-
Jag är ledsen men detta är fan för bra för att utelämnas.
Hon , en tjej med sjukaste snittet i betyg.
Händelsen var den här.. Jag ringer henne för att boka biljetter till Hangover, eller jag frågade vilka som gick den kvällen.
Hon svarade Ice Age 3, några andra och sen Baksmällan. Men inte Hangover. Nu undrade hon om vi skulle ta någon annan.
När jag läste smset trodde jag inte mina ögon, jag släppte fram ett okontrollerat asgarv a lá Hami.
Skämtar hon??
Skickade tillbaka.. IDIOT Baksmällan-Hangover, ringer det inga klockor.. HAHAHA!
Idag läste jag om skolor som sätter för höga snitt ;).
Skämt o sido babe, jag vet att du bara hade en blackout men detta får du fan bjuda på- SmartAss!!
-
Igår fick Ågatan kungligt besök , jag, lilla Elias och Anna hade lite kvalitétstid tillsammans. Den ungen är så välskapt, bra jobbat säger jag.
Efter bion blev det att droppa Cao hos Sara som jag hälsade på lika snabbt som en Duracellkanin juckar för att dra vidare till Marcha och Erko som flyttat in i feta lyan. Heja Åtvid!!

Idag har jag fikat med Wilton , Sanna och Muttis. Det kryper inte i mammanerven hos mig. Söt som socker och gul som en solros:)
Syrran blev jagad på stan av en norrbagge. Ja ställer bara frågan- Ska vi bli tillsamman? Snygga idiot.
Petra och Gullan fick en på hälsning nere på gymmet och jag NJÖT av att få träna igen. Men snälla Feelgood, ni ligger på minus.

Sprang in på  jobbet och kollade lite pulsklockor, imorgon ska det shoppas. Grön eller svart?

Varberg fick dras med mig en extra dag kan inte släppa staden, så vacker. Sooofiiieee du är en en god karamell du ;).
En Ferrari borde man ha! :P
Fru Gager och Dotter Gager shakade loss på dansgolvet. Som ni ser har jag kört drop in med vännerna över dessa dagar. Måste man så måste man.

Ja roligare inlägg har man skrivit och ni läst men detta är vad ni får för nu. I brist på internet i Mami´s Crib så måste jag dra mig.
Satan vad det luktar tacos, tack vettja L.Hamberg vid spisen. LYX!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0