< Home

Salida Emergencia



Och somliga tycker jag borde ha traningsvark i munnen, pff!
Lyssna pa dessa spanjorer.


Familjens overhuvud skulle till banken och snacka om eventuella egendomskop. Emelie skulle agera barnvakt át en12 áring som inte ar som alla andra.
Hur gick det da?

Bilen gick sonder , igen, precis vid bankensparkering.
Tur i oturen, igen.
Bilen pa lagning vilket innebar att jag sitter pa stranden med en unge som inte for nagat i varlden gar att kontrollera om utbrottet kommer.
Slutsats.
En mobil i sanden, sand uppsparkad blandat med lite sjalsord i ansiktet men utover det var det harlig lek i havets stora vagar, det var rodflagg idag:)
Nar ett tag sparar ur da far man det inte tillbaka upp pa sparet igen. Detta ar inte ett vanligt tag utan ett X2000. 
Det ar synd om honom, jag vet. Det hjalper dock inte nar man sitter bland flera tusen andra som bara tittar pa nar man forsoker bromsa taget.
Snacka om att jag letade efter Salida Emergencia.
UH!
Vi blev till slut hamtade av Taxi pa beachen, lyxlirare som vi ar. ;)
Bilen kvar hos farbror doktorn och jag ska nu ivag och kopa onyttigheter. Nastan det forsta for denna resa.
Pinsamt daligt - Skarpning!

Jag vaknade i morse och hade haft en helt fantastisk drom. Det var precis det, en drom.
Tillbaka till verkligheten och allt vad den har att bjuda pa.

Trots allt.. sa alskar jag drommen mer an verkligheten.
Vilken jakla toka man ar.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0