< Home

Viva La Spania

Check this out:)
Oh yes baby, vädret för Alicante. Lägenheten ligger 5 mil därifrån.
Woohooo!

 

I morgen
23.07.2009

Klarvær 33°Svak vind, 3 m/s fra vest

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag
24.07.2009

Klarvær 34°Flau vind, 1 m/s fra sørvest

Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Lørdag
25.07.2009

Klarvær 29°Lett bris, 5 m/s fra øst

Klarvær. Lett bris, 5 m/s fra øst. 0 mm nedbør i døgnet.

Søndag
26.07.2009

Klarvær 30°Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Mandag
27.07.2009

Lettskyet 35°Svak vind, 3 m/s fra sør

Lettskyet. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
28.07.2009

Klarvær 32°Svak vind, 2 m/s fra sørøst

Klarvær. Svak vind, 2 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
29.07.2009

Klarvær 36°Lett bris, 4 m/s fra sørvest

Klarvær. Lett bris, 4 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
30.07.2009

Klarvær 32°Svak vind, 3 m/s fra øst-nordøst

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra øst-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag
31.07.2009

Klarvær 31°Svak vind, 3 m/s fra sør

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.


Taget från yr.no.



Jag är så rakt in i själen lycklig. Morgonen började med sol och till det kan man inte vara sur. Drog på mig baggy linnet, shortsen, flip flopsen och gjorde några glädjeskutt ( över staketet som min får fortfarande hoppade över ) när jag tittade till på klockan som berättade att den var 05.30. Vilken härlig stund.

..detta var bara början på en av dom bättre dagarna - känslomässigt..

Mobilen pep till och sms mottaget från ICE Mami.
Sms nr 1 -"Här är så varmt. Allt är bra, hoppas du har det bra. Kram mami"
Sms nr 2 - "Are you talking to me? Ta med Joel och flye to mami"
Sms nr 3 - "Absolut jag vill att du kommer nu. Jag kan inte tro att det är annat än
                      varmt, kom på lördag. Nu är det 31 grader, ut på nätet och boka!"


Nu 10 timmar senare sitter jag med en vecka ledig från båda jobbena.
På lördag åker Hami till Spain baby :).

Tack Susane för att jag fick vara ledig nästa vecka.
Tack Lina för att du fixade så någon kunde ta min lördag natt på klubben
Tack Mami för ditt fina sms som fick mig att böna och be för chefen.

Det lilla problemet återstår fredagen den 31 Juli. Då kommer min puls skena flera gånger om.
Mitt flyg från Alicante kommer till Oslo kl 16.00. Nåde den Gud som tydligen ska finnas om vi blir försenade. Kl 17.00 går mitt flyg från Oslo till Sthlm, jag kan inte missa det. Inga pengar tillbaka då det är två olika bokningar.
Men vad är det egentligen(?) - Jo ett fjutt problem!

En sista gåta ska lösas, visningen på söndag. Kom igen säger jag!
Älskar regnet som slår mot rutan just nu. Mysigt. Suckers!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0