< Home

En tår är nog när den rinner från din kind


Nattens jobb på klubben innebar gäspningar, kalla vindar och två uttråkade svenskar som hette Emelie och Emelie. 4Inte min musik men hey, man kan inte få allt. För mycket bergärt med lite dricks?
Fuck it!
Det kommer.. hörde att Tisdagen hade varit grymt fint på dricks sidan.. Haha såklart!

Ringde ett samtal idag för att berätta för min finaste att allt löst sig med skolan och vad mina planer är för framtiden.
Tystnad. Snyft. "Jag orkar inte...!!"
Det var inte lätt att hålla tillbaka mina tårar men jag klarade det, stod mitt på jobbet så klarade inte av att släppa på,
Med hela mitt hjärta gråter jag inombords. Om jag bara kunde skulle jag ta hit honom och skydda skrutten med mitt allt.
Fiskmåsen är en av dom två jävligaste människorna jag mött.
"Hur kan en mamma säga att hon skäms för sitt barn??!"
Ja du, jag kan bara säga att den personen är helt sjuk i huvudet, det vet vi faktiskt.

Har börjat något som jag kallar för Elixia runt vilket innebär att jag ska se till att träna på alla Elixia runt Oslo minst en gång. Tre avklarade nu. Ca 15 kvar..haha. Eirik och jag körde idag på lilla Kalbakken . Shit vilket bra pass det blev. Han är bra på att motiviera en. Å andra sidan.. är man PT så är man. Fast när vi tränar min vän. Gillar inte att han är så brun bara.. Latinamerikan där.. Pff!
Heey Wiking!

Jeeez vad klockan sprungit iväg. Hm. Snart dags att upp och jobba igen. Tack vettja sovmorgon. Överskattat? Lite.
Fredag:
7-15 EMH
Träna
Äta
Vila

22- ca 05.30 Fugazi.

Lördag - Oslo´s musikfestival. Musikensdag!
SOVA!!
Kilroy
Träna
Äta
Mysa
21/22 - 05.30 Fugazi.

Lännis imorn är det vi som ska smida planer.. Vilken höst detta kommer bli.
Lägenhetsplaner.. yey!!
Applåd; Sooooofiiiee´s röst!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0